Voir le contenu

Destinația Zen

Cu programul Citizen rămâi relaxat după ce ți-ai achiziționat vehiculul. Aceste servicii au fost concepute pentru a-ți ușura toate momentele din viața ta alături de Citroën. Programul CITIZEN este un întreg ecosistem de servicii care te va sprijini pe tot parcursul procesului de achiziție - începând cu studierea opțiunilor disponibile, alegerea mașinii și până la livrarea acesteia.

APLICAȚIA MYCITROËN

Vehiculul tău conectat

Cu aplicația MyCitroën, disponibilă pentru iOS și Android, beneficiezi de numeroase servicii astfel încât reviziile maşinii tale Citroën să fie cât mai plăcute. Aplicaţia te va anunţa data următoarei revizii a maşinii tale. Astfel, îți poți face o programare online și poți obține o ofertă de la service-ul tău preferat - totul din confortul casei tale. Și asta nu e tot. Poți profita de ofertele speciale Citroën și ale partenerilor noștri, primești invitații VIP și te bucuri de test drive-uri exclusive. Descarc-o acum!

MYCITROËN DRIVE

Călătoriile tale, planificate

Cu MYCITROËN DRIVE, îți poți planifica călătoriile în funcție de nevoile tale. Acest serviciu îți poate oferi informații actualizate în timp real despre trafic, te informează dacă există radare pe ruta ta, îți oferă informații despre prețul combustibilului, locațiile stațiilor de încărcare și te ghidează către locurile de parcare disponibile la destinație.

Ai visat vreodată să ai un copilot? Acum ai unul!

MYCITROËN TIPS

Sfaturile noastre pentru a conduce mai bine

MYCITROËN ASSIST

Asistența mea la distanță

Foloseşte serviciul Citroën Assistance dacă vehiculul tău este imobilizat în urma unei defecțiuni sau a unui accident. Avem grijă de tine și de vehiculul tău, astfel încât să-ți poți continua drumul, indiferent de locația ta.

Toate vehiculele Citroën beneficiază de asistență pe viață - cu condiția să-ţi repari mașina în rețeaua noastră.

 

SERVICIILE ADVISOR

Caută cel mai bun service

Cu serviciul Citroën Advisor, poți afla ce părere au ceilalți clienți despre calitatea serviciilor disponibile în service-urile noastre.

Îți poți alege service-ul în mod complet transparent și apoi îți poți spune părerea despre experiența ta în calitate de client Citroën.

ÎNTREŢINERE LA DISTANŢĂ

Atenționări legate de revizie și reparații, explicate de Citroën

Serviciul de întreținere la distanță te asigură că mașina ta funcționează în continuare fără probleme și te avertizează atunci când apare un avertisment legat de siguranță sau de întreținere.

Dacă se apropie data reviziei sau dacă apare un martor de avertizare în bord, vei fi informat și vei avea imediat posibilitatea de a face o programare la service-ul tău preferat.

OFERTĂ ȘI PROGRAMARE ONLINE

Obține o programare online sau solicită o ofertă de preț

Nu a fost niciodată atât de simplu să obții o programare sau să soliciți o ofertă.

Cu doar câteva clicuri online sau din aplicația MyCitroën poți selecta cel mai apropiat service, poți specifica tipul de ofertă pe care o dorești și poți menționa exact la ce oră vei ajunge. De asemenea, ai posibilitatea de a beneficia de reduceri speciale în perioada de happy hour (în funcție de orele disponibile la service-ul tău).

SERVICE 24/7

Lasă-ți vehiculul la service la ce oră doreşti

Cu serviciul Citroën Service 24/7, îți poți lăsa vehiculul la service-ul nostru la orice oră din zi sau din noapte. Este suficient să urmezi instrucțiunile de pe ecran pentru a-ți lăsa sau ridica vehiculul în orice moment, 24 de ore din 24, 7 zile din 7. Îţi vom trimite un mesaj cu toate informațiile practice de care ai nevoie.

Dacă ai solicitat o mașină de curtoazie, poţi ridica și lăsa cheile în același mod.

SERVICE ON WHEELS

Localize

localize

PRELUARE ȘI LIVRARE

Fă-ți revizia mașinii fără a fi nevoie să te deplasezi la service

Bucură-te de toate facilitățile oferite de serviciul Pick-up & Delivery! Cu acest serviciu, Citroën vine la tine. Un membru al echipei de la service-ul Citroën se va deplasa la locația aleasă de tine și îți va prelua vehiculul. Apoi, ţi-l va returna la finalizarea reviziei.

VIDEOCHECK

Aprobare video a lucrărilor care urmează să fie efectuate

Videocheck este un serviciu post-vânzare inovator care permite aprobarea oricăror lucrări suplimentare care trebuie efectuate în service.

Dacă în timpul unei revizii se constată că sunt necesare lucrări care nu au fost convenite inițial, vei fi informat de către service.

Prin Videocheck veți primi o înregistrare video a lucrărilor care urmează să fie efectuate la mașina ta, în mod complet transparent.

Vei primi prin SMS sau prin e-mail un deviz al lucrării, pe care ești liber să îl accepți sau să îl refuzi.

Apoi poți aproba sau respinge devizul de la distanță. Prin centralizarea tuturor lucrărilor care trebuie efectuate mașinii tale, serviciul Videocheck îți permite să economisești timp.

MAINTENANCE Ë-BOOK

Mon carnet d'entretien 100% digital

Profitez de Maintenance e-book, le premier carnet d'entretien 100% digital, imaginé pour vous par Citroën. Retrouvez tout l'historique de vos entretiens, de toutes les interventions réalisées sur votre véhicule, de même que les opérations à prévoir. Votre Maintenance e-book est disponible exclusivement dans votre espace personnel de votre Application MyCitroën.

Actualizează-ţi hărţile

Actualizarea hărţilor de navigație

Sistemul de navigație are nevoie de hărți actualizate pentru o funcționare optimă. Acesta este motivul pentru care Citroën actualizează periodic hărțile mașinii tale.