GARANȚII CITROËN
CONCENTREAZĂ-TE PE CEEA CE CONTEAZĂ
Deși mașina ta a fost fabricată conform celor mai înalte standarde de profesionalism, în timp pot apărea neplăceri.
Pentru a-ți întreține mașina și pentru a putea călători fără griji, oferim mai mult decât garanția legală și înlocuim piesele defecte cu piese de o calitate echivalentă cu cea a pieselor inițiale.
TIPURI DE GARANȚIE
TIP DE GARANȚIE | DEFECT DE FABRICAȚIE | VOPSEA | PERFORAȚIE |
---|---|---|---|
DEFECTE ACOPERITE | Defecte de fabricație ale pieselor, cu excepția pieselor de uzură (cum ar fi plăcuțele sau discurile de frână) | Defect al vopselei și al lacului caroseriei originale | Coroziune (de la interior către exteriorul caroseriei) |
CONȚINUTUL GARANȚIEI |
•Aducerea la conformitate prin efectuarea reparațiilor necesare sau înlocuirea gratuită a pieselor identificate ca fiind defecte• Costuri de reparații sau de tractare acoperite de garanție în cazul unei avarii
• Asistență rutieră gratuită, dacă vehiculul este imobilizat din cauza unei defecțiuni acoperite de garanție |
Refacerea totală sau parțială a vopselei sau a lacului, pentru remedierea unuidefect |
Aducerea la conformitatea a vehiculului prin efectuarea reparațiilor necesare sau înlocuirea elementelor pe care au apărut perforații cauzate de coroziune |
DURATA/KM |
|
|
|
GARANȚIE FĂRĂ STRES
Unde pot găsi detalii despre garanţie?
Cum funcționează garanția?
Ai rămas imobilizat în trafic? Ai nevoie de remorcare sau depanare?
Adresează-te cu încredere serviciului nostru de asistență rutieră Citroën!
Pentru că îţi cunoaștem mașina la perfecţie, îţi vom putea rezolva problema cât mai repede posibil.
Asistența Citroën intervine pentru imobilizări cauzate de:
- defecțiuni acoperite de garanția comercială (defecțiune mecanică, electrică sau electronică)
- baterie descarcată sau accident.
Poți beneficia de servicii de depanare sau remorcare, precum și de servicii complementare de transport, de vehicul de înlocuire sau de cazare.
Pot activa un contract de garanţie extinsă și ulterior achiziției vehiculului nou?
Dacă îţi vinzi maşina, garanţia nu va fi anulată?
Dacă ai întrebări legate de garanția maşini tale, pe cine trebuie să contactezi?
Mai întâi, verifică informațiile referitoare la garanție din BONUL DE COMANDA AUTOVEHICUL NOU, primite la achiziția vehiculului tău.
Dacă nu găseşti ceea ce cauţi, contactează un reparator autorizat Citroën.
- Continuitatea garanției comerciale, în termeni de acoperire și de tratament
- Un control mai bun al bugetului, fiind protejat împotriva tuturor cheltuielilor neprevăzute
- Expertiza tehnicienilor Citroën, care cunosc perfect vehiculul tău
- Plusvaloare la revânzarea vehiculului