GARANȚII CITROËN
CONCENTREAZĂ-TE PE CEEA CE CONTEAZĂ
Deși mașina ta a fost fabricată conform celor mai înalte standarde de profesionalism, în timp pot apărea neplăceri.
Pentru a-ți întreține mașina și pentru a putea călători fără griji, oferim mai mult decât garanția legală și înlocuim piesele defecte cu piese de o calitate echivalentă cu cea a pieselor inițiale.
TIPURI DE GARANȚIE
TIP DE GARANȚIE | DEFECT DE FABRICAȚIE | VOPSEA | PERFORAȚIE |
---|---|---|---|
DEFECTE ACOPERITE |
Defecte de fabricație ale pieselor, cu excepția pieselor de uzură (cum ar fi plăcuțele de frână) |
Defecțiuni ale vopselei sau ale lacului de pe caroseria originală |
Perforație: coroziune din interiorul spre exteriorul caroseriei |
CONȚINUTUL GARANȚIEI |
• Reparații sau schimburi gratuite de piese defecte • Costuri de reparații sau de tractare acoperite de garanție în cazul unei avarii |
Repararea totală sau parțială a vopselei sau a lacului pentru a soluţiona problema |
Repararea sau înlocuirea elementelor defecte pe care apare această perforație din cauza coroziunii |
DURATA/KM |
• 2 ani de la data livrării • Fără limită de km |
2 ani (autoturisme și vehicule comerciale) |
• 12 ani (autoturisme) • 5 ani (vehicule comerciale) |
GARANȚIE FĂRĂ STRES
Unde pot găsi detalii despre garanţie?
Cum funcționează garanția?
Ce se întâmplă dacă mașina ta nu poate fi condusă în urma unei defecțiuni acoperite de garanție?
• Apelează imediat serviciul de asistenţă oferit de Citroën!
Pentru că îţi cunoaștem mașina la perfecţie, îţi vom putea rezolva problema cât mai repede posibil.
• Sunt acoperite costurile de reparare la fața locului sau de tractare până la cel mai apropiat service Citroën (maxim 100 km).
• În cazul în care lucrările necesare mașinii tale vor dura mai mult de două ore, reprezentantul de service îți va oferi o soluție de mobilitate pentru a-ți permite să te întorci la serviciu.
Ai ales să nu optezi pentru o garanție extinsă la achiziționarea vehiculului. Este prea târziu să optezi acum pentru o garanţie extinsă?
Dacă îţi vinzi maşina, garanţia nu va fi anulată?
Dacă ai întrebări legate de garanția maşini tale, pe cine trebuie să contactezi?
Mai întâi, verifică cartea de service şi garanţie care ţi-a fost înmânată la livrarea maşinii tale, unde vei găsi toate informațiile utile despre garanție.
Dacă nu găseşti ceea ce cauţi, contactează un service Citroën.