Voir le contenu
Voir le contenu
Garanția modelului tău Citroën

GARANȚII CITROËN

CONCENTREAZĂ-TE PE CEEA CE CONTEAZĂ

Deși mașina ta a fost fabricată conform celor mai înalte standarde de profesionalism, în timp pot apărea neplăceri.

Pentru a-ți întreține mașina și pentru a putea călători fără griji, oferim mai mult decât garanția legală și înlocuim piesele defecte cu piese de o calitate echivalentă cu cea a pieselor inițiale.

 

TIPURI DE GARANȚIE

TIP DE GARANȚIE DEFECT DE FABRICAȚIE VOPSEA PERFORAȚIE
DEFECTE ACOPERITE Defecte de fabricație ale pieselor, cu excepția pieselor de uzură (cum ar fi plăcuțele de frână)
Defecțiuni ale vopselei sau ale lacului de pe caroseria originală
Perforație: coroziune din interiorul spre exteriorul caroseriei
CONȚINUTUL GARANȚIEI

• Reparații sau schimburi gratuite de piese defecte

• Costuri de reparații sau de tractare acoperite de garanție în cazul unei avarii

Repararea totală sau parțială a vopselei sau a lacului pentru a soluţiona problema
Repararea sau înlocuirea elementelor defecte pe care apare această perforație din cauza coroziunii
DURATA/KM

• 2 ani de la data livrării

• Fără limită de km

2 ani (autoturisme și vehicule comerciale)

• 12 ani (autoturisme)

• 5 ani (vehicule comerciale)

GARANȚIE FĂRĂ STRES

Unde pot găsi detalii despre garanţie?

Acestea sunt enumerate în cartea de service și de garanție care ți-a fost înmânată la achiziția vehiculului.

Cum funcționează garanția?

În cazul în care vehiculul tău se strică, apar imperfecțiuni la nivelul vopselei sau caroseria e perforată din interior spre exterior, trebuie să iei măsuri imediat. Mergi direct la un service Citroën cu cartea de service şi garanţie. Numai un reparator autorizat Citroën îţi poate spune dacă avaria/defecţiunea este acoperită de garanția comercială Citroën.

Ce se întâmplă dacă mașina ta nu poate fi condusă în urma unei defecțiuni acoperite de garanție?

• Apelează imediat serviciul de asistenţă oferit de Citroën!

Pentru că îţi cunoaștem mașina la perfecţie, îţi vom putea rezolva problema cât mai repede posibil.
• Sunt acoperite costurile de reparare la fața locului sau de tractare până la cel mai apropiat service Citroën (maxim 100 km).
• În cazul în care lucrările necesare mașinii tale vor dura mai mult de două ore, reprezentantul de service îți va oferi o soluție de mobilitate pentru a-ți permite să te întorci la serviciu.


Ai ales să nu optezi pentru o garanție extinsă la achiziționarea vehiculului. Este prea târziu să optezi acum pentru o garanţie extinsă?

Nu, nu-ţi face griji! Poţi opta pentru o garanţie extinsă până în ultima zi a garanției contractuale. Tot ce trebuie să faci este să contactezi concesionarul de unde ai achiziţionat maşina.

Dacă îţi vinzi maşina, garanţia nu va fi anulată?

Garanţia este transferabilă și se va aplica în aceleași condiții pentru noul proprietar pe durata scadentă a contractului.

Dacă ai întrebări legate de garanția maşini tale, pe cine trebuie să contactezi?

Mai întâi, verifică cartea de service şi garanţie care ţi-a fost înmânată la livrarea maşinii tale, unde vei găsi toate informațiile utile despre garanție.
Dacă nu găseşti ceea ce cauţi, contactează un service Citroën.