CITROËN CONNECTED SERVICES

Navighează drumurile în modelul tău Citroën cu o gamă largă de servicii conectate. Sigur, distractiv și util, te va duce în călătorii de neuitat.

ECRANUL TACTIL

De asemenea, programul Citroën Advanced Comfort se concentrează pe conectivitate prin integrarea unei tablete cu ecran tactil în centrul tabloului de bord. Configurează vehiculul și accesează sistemul multimedia, telefonul, aerul condiționat și navigația.

Pentru siguranța ta, îl poți controla folosind recunoașterea vocală.

CITROËN CONNECT PLAY

Compatibilă cu Apple CarPlay™ și Android Auto, tehnologia Mirror Screen face posibilă conectarea la telefonul tău mobil și proiectarea ecranului acestuia pe cel al vehiculului tău.

Controlează toate aplicațiile compatibile direct pe ecranul tactil al mașinii tale.

CITROËN CONNECT NAV

Folosește ecranul tactil pentru a opera toate funcțiile Citroën Connect NAV.

Cu ajutorul TomTom Traffic, sistemul de navigație te informează despre condițiile de trafic în timp real și despre disponibilitatea și prețurile parcărilor pe ruta ta.

De asemenea, oferă avertismente vizuale și sonore cu privire la zonele periculoase din drumul tău.

 

CITROËN CONNECT ASSIST 

SOS & Assistance Pack este un pachet de apeluri de urgență și asistență localizată. În caz de accident sau orice altă situație care necesită intervenție urgentă, acesta trimite serviciile de urgență corespunzătoare. Serviciul gratuit este disponibil 24-7 fără a fi nevoie de abonament.

Acesta se bazează pe Citroën Connect Box, un sistem montat de pe modelul tău Citroën (standard sau opțional în funcție de versiune), care are propria cartelă SIM și propriul receptor GPS.S.

 

 

*Connect SOS și Serviciile de asistență pentru sistemele de radionavigație utilizând o cartelă SIM personală:

Pentru vehiculele construite înainte de 2016, cu sisteme de infotainment care utilizează o cartelă SIM personală instalată de client în slotul radio dedicat, Connect SOS și Serviciile de Asistență vor înceta să funcționeze.

Din cauza vechimii tehnice a platformei, pe care nu o putem controla, care duce la riscuri suplimentare de securitate și vulnerabilități în ceea ce privește datele, nu avem de ales decât să dezactivăm aceste servicii începând cu 1 ianuarie 2024.

Contractele care fac obiectul unui abonament nu sunt afectate.