Voir le contenu
CITROËN ÎȘI REDEFINEȘTE GAMA
CITROËN ÎȘI REDEFINEȘTE GAMA PENTRU UN PROCES DE CUMPĂRARE MAI FACIL ȘI O EXPERIENȚĂ MAI BUNĂ PENTRU CLIENȚI
  • Citroën își redefinește gama de modele, restrânsă în jurul a trei versiuni în loc de cinci, numite YOU, PLUS și MAX, fiecare oferind până la cinci pachete de opțiuni.

  • Gama Citroën este reproiectată ca să fie mai ușor de înțeles și mai simplu de utilizat. Acest lucru contribuie la facilitarea experienței de cumpărare a clienților și reflectă
    noile tendințe de consum.

  • Este concepută ca să răspundă cât mai bine așteptărilor clienților, concentrându-se pe elementele utilizate efectiv. Astfel, clienții beneficiază de o experiență mai bună cu marca, printr-o transparență accentuată.

  • Pe lângă faptul că va face gama mai ușor de înțeles, procesul de simplificare va aduce beneficii pentru clienți, printr-un control mai bun al bugetelor și prin termene de livrare mai scurte. 

     

Citroën dezvăluie o redefinire semnificativă a structurii gamei sale de vehicule, cu trei niveluri de echipare pentru fiecare model, cu maximum cinci pachete de opțiuni pentru un nivel de echipare. Totul se concentrează acum în jurul a trei niveluri de echipare, denumite YOU, PLUS și MAX, care înlocuiesc actualele versiuni Live, Feel, Feel Pack, Shine și Shine Pack.

 

Această revizuire, care intră în vigoare la 1 septembrie, este răspunsul la așteptările clienților și ale rețelei de vânzări pentru ca ofertele să fie mai clare și mai ușor de înțeles. Oferind o înțelegere mai bună a actualizărilor de gamă și a diverselor opțiuni disponibile, Citroën facilitează procesul de cumpărare și consolidează încrederea clienților. Prin oferirea unor niveluri de echipare adecvate și de pachete de opțiuni bine definite, Marca oferă soluții adaptate necesităților și stilurilor de viață ale acestora.

 

Dorința de simplificare, bazată pe o gamă restrânsă, va încuraja, de asemenea, prețuri competitive și termene de livrare mai bune datorită reducerii diversității, care generează o complexitate mai mare. Această abordare este în deplină concordanță cu noile obiceiuri ale consumatorilor, în special cu apariția unei lumi digitale mai compacte și cu dorința Citroën de a se îndrepta către o politică de prețuri mai echitabilă și mai echilibrată în toate regiunile. 



O GAMĂ SIMPLIFICATĂ, CALIBRATĂ EXACT PENTRU CE ESTE NECESAR

Cele cinci versiuni existente – Live, Feel, Feel Pack, Shine și Shine Pack – sunt acum YOU, PLUS și MAX. Această redefinire a dus la o gamă concisă, care permite clienților să înțeleagă mai ușor diferitele actualizări de gamă și opțiunile disponibile, fără să piardă din conținutul propus. Ofertele sunt concepute pentru satisfacerea necesităților clienților, cu niveluri de echipare adaptate preferințelor și stilurilor de viață ale acestora. Gama este reorientată către piața sa de bază, oferind nivelul de echipare potrivit pentru fiecare categorie de preț. Fără a intra în detaliile fiecărui model în parte, un punct comun este noțiunea de stil și confort, elemente caracteristice Citroën. În cazul lui C4 și C4 X, de exemplu, primul nivel de echipare, YOU, oferă acces direct în lumea confortului Citroën, cu dotări standard ca suspensiile cu amortizare hidraulică progresivă, un nivel bun de conectivitate cu un ecran tactil de 10", combinat cu replicarea wireless a smartphone-urilor și sistemele de asistență la condus așteptate, cum ar fi senzorii de parcare spate. Nivelul de echipare PLUS amplifică experiența Citroën cu scaunele Citroën Advanced Comfort, o cameră video pentru marșarier și jante din aluminiu de 18". În fine, actualizarea oferită de versiunea MAX adaugă echipamente pentru facilitarea activității la bord, cu acces hands-free și un sistem de navigație conectat, head-up display sau chiar controlul adaptiv al vitezei de croazieră cu funcția Stop & Go. Stilul nu este neglijat nici de geamurile spate fumurii sau de jantele din aliaj de 18" diamantate.

 

O politică limitată de pachete de opțiuni completează oferta pentru simplificarea acesteia, în limita a cinci pachete de opțiuni pentru fiecare versiune. Culoarea caroseriei rămâne o alegere independentă de versiuni și de pachetele de opțiuni. Pe baza unei analize a comenzilor și a feedback-ului, abordarea pachetelor a fost adoptată pentru evitarea situației în care clienții trebuiau să găsească și apoi să selecteze dintre numeroasele opțiuni disponibile, pe aceea care se potrivea cel mai bine profilului lor. Pentru C4 și C4 X, există un pachet pentru tehnofili, cu încărcare wireless, vizibilitate 360° pentru manevrele de parcare și asistență pentru conducere autonomă de nivel 2 cu asistență la rularea pe autostradă, precum și un pachet cu funcții pentru clienții care locuiesc în regiuni cu ierni reci, inclusiv scaune și volan încălzite.

 

Între timp, vor continua să fie oferite ediții limitate pentru animarea gamei, la momentul potrivit. De fapt, este exact ceea ce va face noua colecție Ë-SERIES în viitorul apropiat.

 

O EXPERIENȚĂ ÎMBUNĂTĂȚITĂ PENTRU CLIENȚI


Prin reînnoirea gamei sale de produse, Citroën își afirmă, de asemenea, dorința de îmbunătățire a experienței de cumpărare pentru clienții săi, reducând în același timp costurile și termenele de livrare.

 

Punctul de plecare este urmărirea dorințelor clienților prin intermediul rețelei de distribuție, dar și cu ajutorul instrumentului Citroën Advisor, care permite clienților să posteze comentarii și opinii despre produsele mărcii, punctele de vânzare și serviciile oferite, într-un mod pe deplin transparent.

 

Simplificarea și transparența gamei vor facilita alegerile clienților, ceea ce reprezintă una dintre principalele lor așteptări. Cu o gamă mai restrânsă, procesul de cumpărare devine mai puțin complex, iar experiența generală mai ușoară și mai fluentă.

 

Această îmbunătățire a procesului, care va promova încrederea și transparența, se va reflecta și în cadrul reprezentanțelor. Citroën continuă să se bazeze pe o rețea de vânzări puternică, rețea care întreprinde schimbări majore pentru satisfacerea cerințelor clienților.

 

Simplificarea gamei este, de asemenea, un mare avantaj în procesul digital. Pagina de internet, care este primul mediu utilizat de clienții care caută informații despre un model nou, trebuie să fie concisă și să ofere informații clare și evidente. De asemenea, trebuie să le ofere clienților etape simple de configurare a produselor și modalități optimizate de cumpărare online. Noua gamă Citroën face acest lucru posibil. Prin extensie, este, de asemenea, un pas spre noi canale de marketing, cum ar fi vânzările online, cu soluții care trebuie să fie pregătite să răspundă direct necesităților clienților.

 

Reducerea diversității permite, de asemenea, optimizarea producției, facilitarea gestionării stocurilor și îmbunătățirea controlului costurilor. Pentru clienți, acest lucru înseamnă prețuri rezonabile și, mai ales, termene de livrare mai scurte. Este un element important pentru Citroën, o marcă populară, a cărei aspirație este să furnizeze răspunsuri concrete la provocările sociale. 



Persoana de contact:

Rodica Ionescu
PR Manager Trust Motors
Tel: 0751 011 104
E-mail: rodica.ionescu@trustmotors.ro

 

Despre Citroën

Citroën dezvoltă, din 1919, automobile, tehnologii și soluții de mobilitate adaptate la evoluțiile societății. Marcă inovatoare și îndrăzneață, Citroën plasează relaxarea și starea de bine în centrul experienței clientului și oferă o gamă extinsă de modele, începând cu unicul Ami, un obiect electric de mobilitate conceput pentru oraș și până la sedanuri, SUV-uri și vehicule comerciale, majoritatea dintre acestea disponibile cu sisteme de propulsie electrică sau plug-in hybrid. Pionier în ceea ce privește serviciile și atenția acordată clienților persoane fizice și juridice, Marca Citroën este prezentă în 101 țări cu o rețea de 6200 puncte de vânzare și servicii în întreaga lume.